
Avui, dimecres 16 d’Abril, hem visitat la redacció del Capgros. Diferents treballadors del Capgròs, ja sigui el gerent Mateu Ros, o altres dirigents d’aquesta públicació, ens han deleitat d’una xerrada interessant, en la qual em parlat del disseny de la revista, dels continguts d’aquesta, el tipus de publicitat que utilitzen, la seva web…
En un principi, ens han explicat els quatre conceptes bàsics per entendre el funcionament d’aquesta revista. És una revista gratuïta, per tant el seu sistema econòmic es basa únicament amb la seva publicitat. Per tant, el sector comercial d’aquesta empresa es dedica a conseguir clients per publicitar-los, ja sigui a la web, o en el format de paper.
Aquests últims mesos, Capgròs ha canviat de disseny i format, per així donar una sensació de renovament i modernització. Tot l’ho relacionat amb el disseny, es fa am ordinadors MAC, ja que estan un esglaó per sobre del Windows. Concretament utilitzen el programa Adove, que és el més adeqüat per les empreses petites i mitjanes.
Hem pogut veure la redacció, on s’escriuen les notícies, maquetan, i retoquen les fotografies. I també ens han ensenyat el funcionament de la web del Capgròs. A la pàgina, podem veure que també conté publicitat. I es pot veure que actualitzen les notícies diariament, això fa que tinguin una gran quantitat de visites, que fa que aquesta revista, estigui a la segona posició com a la segona publicació gratuïta més llegida de Catalunya.
En un principi, ens han explicat els quatre conceptes bàsics per entendre el funcionament d’aquesta revista. És una revista gratuïta, per tant el seu sistema econòmic es basa únicament amb la seva publicitat. Per tant, el sector comercial d’aquesta empresa es dedica a conseguir clients per publicitar-los, ja sigui a la web, o en el format de paper.
Aquests últims mesos, Capgròs ha canviat de disseny i format, per així donar una sensació de renovament i modernització. Tot l’ho relacionat amb el disseny, es fa am ordinadors MAC, ja que estan un esglaó per sobre del Windows. Concretament utilitzen el programa Adove, que és el més adeqüat per les empreses petites i mitjanes.
Hem pogut veure la redacció, on s’escriuen les notícies, maquetan, i retoquen les fotografies. I també ens han ensenyat el funcionament de la web del Capgròs. A la pàgina, podem veure que també conté publicitat. I es pot veure que actualitzen les notícies diariament, això fa que tinguin una gran quantitat de visites, que fa que aquesta revista, estigui a la segona posició com a la segona publicació gratuïta més llegida de Catalunya.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada